لوله پلیکا و اتصالات

پایپ پلیمر

لوله سمنان

تخفیفات برروی سفارشات بالای 10 میلیون تومان اعمال میگردد.

لوله گلپایگان

در این برهه از زمان، با توجه به کیفیت لوله گلپایگان و شناخته شدن این نام در میان سازندگان ، مهندسین ناظر و مجریان تاسیسات، تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید محصولات خود با استفاده از این نام به عنوان پسوند یا پیشوند در نام های درج شده روی محصولات خود نموده اند.

متاسفانه اخیرا پای تولیدکنندگان غیر مجاز و واحد های تولیدی که نه تنها از کیفیت بالا برخوردار نیستند بلکه حتی به دلیل کیفیت پایین تولیداتشان موفق به دریافت گواهی استاندارد اجباری نیز نشده اند به میان استفاده کنندگان از این نام تجاری باز شده است.

مجموعه پایپ پلیمر مفتخر است با استناد به سابقه ی درخشان خود در بیش از یک دهه ی گذشته کلیه محصولات. استاندارد از جمله لوله و اتصالات گلپایگان را که دارای گواهی های استاندارد ، ملی و ایزو هستند در انبار خود موجود داشته و به مشتریان محترم ارایه می نماید.

مشتریان محترم حتما توجه داشته باشند صرف وجود نام عام در تولیدات یک شرکت نمیتواند ضامن کیفیت محصولات تولیدی باشد. فلذا در انتخاب و خرید محصولات مورد نظر خود حتما کیفیت را مد نظر قرارداده. و یا با دریافت مشاوره رایگان از مجموعه پایپ پلیمر مناسب ترین کالا از نظر کیفیت و قیمت را انتخاب و در صورت نیاز خریداری نمایید.

 

مشاوره رایگان و خرید ۶۶۱۹۳۹۰۴ – ۶۶۱۹۳۹۰۲

جهت دریافت لیست قیمت چاپی بر روی لینک قرمز رنگ کلیک نمایید.

لیست قیمت لوله گلپایگان

امکان سفارش محصولات این شرکت به صورت آنلاین و غیر حضوری در مجموعه ی پایپ پلیمر فراهم بوده. و شما همکاران و مصرف کنندگان گرامی میتوانید از طریق همین وبسایت میتوانید سفارشات خود را ثبت نموده. یا صورت اقلام مورد نیاز خود را برای ما ارسال نمایید تا پیشفاکتور برای شما ارسال شود.

همچنین با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین تغییرات لیست قیمتها و درصد تخفیف ویژه همکاران آگاه شوید.

لوله گلپایگان

پایپ پلیمر

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟