لوله پلیکا و اتصالات

پایپ پلیمر

لوله سمنان

تخفیفات برروی سفارشات بالای 10 میلیون تومان اعمال میگردد.

  • پارس پلاست

    پارس پلاست در سال ۱۳۶۵ در راستای تولید محصولات با کیفیت پلیمری. و با توجه به نیاز های صنایع و زیر ساخت های عمرانی تاسیس گردید.

    این شرکت به تدریج به محصولات تولیدی خود افزود تا سبدی کامل از محصولات. را به جهت رفع این نیازهای با بالاترین کیفیت ممکن و با استفاده از فتن آوری های نوین و مواد اولیه با کیفیت به بازار عرضه کند.

    پارس زنده رود پلاست موفقیت امروز خود را مرهون لطف پروردگار و کوشش روز افزون مدیران و کارکنان این مجموعه و همچنین تعهد، شجاعت و منابع انسانی پویای خود میداند.

    این شرکت امروزه در مبساحتی بالغ بر ۵۰۰۰۰ متر مربع در هشت فاز در حال فعالیت است.

    استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید شده توسط برترین تولید کنندگان صنعت. به کار گیری خطوط تولید مدرن و مجهز با تکنولوژی های روز دنیا. همکاری با نیروی انسانی خبره و متخصص. آزمایشگاه های مجهز و به روز جهت کنترل کیفیت محصولات. و همجنین خدمات پس از فروش شرکت پارس زنده رود پلاست همگی با مدیریتی دقیق و کارآمد. باعث آن شده اند که این برند در میان برترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی بدرخشد.

     

    مجموعه پایپ پلیمر مفتخر به ارائه محصولات این شرکت معتبر به همکاران و مصرف کنندگان گرامی میباشد.

    جهت دریافت لیست قیمت چاپی پارس پلاست بر روی لینک قرمز رنگ کلیک نمایید.

    لیست قیمت پارس پلاست

    امکان سفارش محصولات این شرکت به صورت آنلاین و غیر حضوری در مجموعه ی پایپ پلیمر فراهم بوده و شما همکاران و مصرف کنندگان گرامی میتوانید از طریق همین وبسایت میتوانید سفارشات خود را ثبت نموده یا صورت اقلام مورد نیاز خود را برای ما ارسال نمایید تا پیشفاکتور برای شما ارسال شود.

    همچنین با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین تغییرات لیست قیمتها و درصد تخفیف ویژه همکاران آگاه شوید.

    پارس پلاست

    پایپ پلیمر

    × چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟