لوله پلیکا و اتصالات

پایپ پلیمر

لوله سمنان

تخفیفات برروی سفارشات بالای 10 میلیون تومان اعمال میگردد.

  • مخزن و مبنع طبرستان

    مجتمع پلاستیک مخزن و منبع طبرستان در سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در استان مازندران و در شهر ساری تاسیس و آغاز به فعالیت نمود.

    این مجموعه همواره بر بهبود کیفیت محصولات تولیدی خود کوشیده و با توجه ویژه بر منابع انسانی و سرمایه گذاری در زمینه تحقیق و توسعه. و استفاده از مواد اولیه با کیفیت پایه ی گذار حرکت رو به جلوی این شرکت و سرآمدی آن در حوزه های مختلف تولید محصولات خود بوده است.

    در سال ۱۳۸۰ مجتمع پلاستیک طبرستان با هدف تامین بازارهای جنوب کشور. و کاهش هزینه های حمل و نقل محصولات خود، در شهر شیراز در زمینی به مساحت ۹۱۰۰ متر مربع طرح توسعهی خود را اجرا نمود.

    واحد تولیدی مجتمع پلاستیم طبرستان در شهر شیراز به عنوان اولین واحد تولیدی فعال در صنعت قالبگیری دورانی در جنوب کشور مشغول است.

    مجتمع پلاستیک طبرستان در حال حاضر سبدی از محصولات متنوع از جمله :

    مخزن و منبع عمودی، مخزن و منبع افقی، آسان رو، مخزن و منبع مکعبی، زیر پله، سوما. بیضی، منبع انبساط، قیفی، نیسانی، کلر زنی، وان، مخازن سمپاشی، سپتیک تانک، اسکله شناور. سطل زباله، بشکه های بسته بندی، استخر، جداول ترافیکی و غیره را در اختیار صنایع و مصرف کنندگان با نیازهای گوناگون قرار میدهد.

     

    مجموعه پایپ پلیمر مفتخر به گردهم آوری و ارایه محصولات منبع و مخزن طبرستان برای صنایع و مصارف صنعتی،کشاورزی و … می باشد.

    جهت دانلود لیست قیمت چاپی مخزن و منبع طبرستان بر روی لینک زیر کلیک نمایید

    لیست قیمت منبع و مخزن طبرستان

    همچنین میتوانید محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری سفارش و در محل مورد نظر دریافت نمایید.

    جهت دریافت اطلاعات بیشتر با پایپ پلیمر تماس بگیرید
    ۶۶۱۹۳۹۰۲ – ۶۶۱۹۳۹۰۴
    و یا عضو کانال تلگرام مجموعه پایپ پلیمر به آدرس زیر شوید

    کانال تلگرام بازرگانی پایپ پلیمر

    www.pipepolymer.com    مرجع تخصصی لوله و اتصالات ساختمانی ، پلیکا ، پوش فیت ، کشاورزی ، هواکشی ، صنعتی ، برقی ، لوله آب ، جداره چاه و…

    منبع و مخزن طبرستان

    پایپ پلیمر

    × چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟